تأسس الموقع عام 2006
Site was established in 2006

ديوان حلول البطالة

موقعنا والإعلام

حلول البطالة الإمارات

هل أنت مسؤول توظيف ؟

تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة Unemployment Solutions > مرآة الواقع > إستراحة الأعضـاء

الملاحظات

باب الحاره

إستراحة الأعضـاء

سلااااااااااااااااااام

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1 (permalink)  
قديم 23-01-2012, 09:34 PM
الصورة الرمزية رشيد الحوطي
عضو مهم

رشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداعرشيد الحوطي محترف الإبداع
:loOol: باب الحاره

سلااااااااااااااااااام

المعلم كوارع مصري / اييييييييييه محدش بياكلها بالساهل واد يادنقل هات القردل يله ورش الميه أودام المحل اصطبحنا واصبح الملك لله ايييييييييييييييه

الأستاز كمونيه سوداني / آآآآآي داير شنو يازول مالك يامعلم كوارع بتقول ايه على الصبح آآآآآي

المعلم كوارع مصري / مافيش يا استاز كمونيه كنت عاوز الواد دنقل يقيب لنا حتتين طعميه وصحن كشري اللي بيحبوهم ألبك

الأستاز كمونيه سوداني / داير عليك الله ياخي خليه يجيب كمونيه ومعاه منتو ويغمش عشان الاولاد آآآآآآآآي

دحيم قصيمي / وش عندكم اويلاوووه ياكمونيه انت وكوارع تراني جاي تعبان توني مغسلن الهايلوكس الغمارتين حقي ومركب كفرات خط وبواري طط الا بسألكم بوووه كليجا ؟ شكلكم ماعرفتونن نن نن نن ؟

فؤاد حجازي / اشبك انت يا واد ياقصيمي ماعرفتني انا فؤاااد خالي اسعد عمر قلي ايش هادا كمانه اللي بتقول عليه كليجا وبعدين ايش حشرك مع المصري والسوداني كمونيه يا احول ؟؟

المعلم كوارع مصري / اييييييييييه الدوشه اللي عاملينها عمال على بطال يا دحيم يائصيمي وانتا برده يافؤاد ايييييييييه

الأستاز كمونيه سوداني / آآآآآي داير شنو يازوول يا دحيم وفؤاد دوشتونا ياخي عايزين ناكل بهدؤ آآآآآي

دحيم قصيمي / وراوووه بس عسى ماصجيتكم علمونن نن نن نن نن نن نن ؟

فؤاد حجازي / ايش هادا بلا بشكلك انت وياه يعني مانتكلم مانهرج كمانه اشبنا ربنا مايحبنا

المعلم كوارع مصري / اييييييييه واد يادنقل هات المطوا والساطور عاوز ادبح اللي حيفتح بئوه ايييييييييه

الأستاز كمونيه سوداني / ايوه كده يامعلم كوارع ادبحهم عشان ناكل واحنا مرتاحين آآآآآآآي

دحيم قصيمي / وراووووه يامعلم تسوارع تذبحنا وشنا مسوينلك اويلاووووه

فؤاد حجازي / << الخوف مليح

المعلم كوارع مصري / صحيح اللي اختشو ماتو ناس بقحه ماتختشيش

الأستاز كمونيه سوداني / آآآآآآي داير شنو يازووول معلم كوارع في الدول المتقدمه مابينفع مع دوول الا اشكال حضرتكوم آآآآآآي

دحيم قصيمي / اقول اقطع واخس انت وياوووه ولا يكثر اها بس لاشغل الهايلوكس الغمارتين واجي افحط عندكم واغبر عليكم فاهمينن نن نن نن ولا لا ؟

فؤاد حجازي / ايوه كده ياواد يادحيم اديهم كمانه وداخل الحاره دحيم وداخل الحاره دحيم

المعلم كوارع مصري / هوما بيئولو ايه مش فاهم حاقه من اللي بيئولوه ؟

الأستاز كمونيه سوداني / آآآآي انا اقوليك يامعلم كوارع بيقولو ايه آآآآآي دول بيسبو فينا هو بزاته آآآآآآآي

دحيم قصيمي / اقول ورا ماتلايط يازوول انت وطاقيتك تسنها غطاء فليت

فؤاد حجازي / احمدك ياربي معاي دحيم القصيمي فتوه واقوى واحد في حارتنا

سلااااااااااااااااااام

التعديل الأخير تم بواسطة رشيد الحوطي ; 23-01-2012 الساعة 09:38 PM

(( لا تنسى ذكر الله ))

مواضيع ذات صله إستراحة الأعضـاء