تأسس الموقع عام 2006
Site was established in 2006

ديوان حلول البطالة

موقعنا والإعلام

حلول البطالة الإمارات

هل أنت مسؤول توظيف ؟

تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة Unemployment Solutions > قسم وظائف القطاع الخاص > إستفسارات ونتائج وظائف القطاع الخاص

الملاحظات

إستفسارات ونتائج وظائف القطاع الخاص لإستفسارات ونتائج وظائف القطاع الخاص فقط

تجمع المتقدمين لبرنامج الخريجين الجدد في بنك الخليج الدولي 2016

إستفسارات ونتائج وظائف القطاع الخاص

السلام عليكم جميعا أرجو من المتقدمين على برنامج بنك الخليج الدولي لحديثي التخرج كتابة آخر الأخبار و الأيميلات الي وصلتهم في هذا الموضوع واتمنى للجميع...

أضف رد

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1 (permalink)  
قديم 22-02-2016, 07:42 PM
عضو جديد

lilmh15 يستحق التميز
تجمع المتقدمين لبرنامج الخريجين الجدد في بنك الخليج الدولي 2016

السلام عليكم جميعا

أرجو من المتقدمين على برنامج بنك الخليج الدولي لحديثي التخرج كتابة آخر الأخبار و الأيميلات الي وصلتهم في هذا الموضوع واتمنى للجميع التوفيق والنجاح

أنا آخر خبر وصلني ان خلال هذا الأسبوع او الأسبوع القادم راح تطلع نتائج القبول المبدأي لبرنامج مارس 2016 للأشخاص الي عملو الأختبار المبدأي
وبتوفيق للجميع

أرجو التفاعل مع الموضوع

#2 (permalink)  
قديم 23-02-2016, 01:11 AM
عضو متواصل

Faisal Ali يستحق التميز

ممكن ترسل رابط التقديم ؟

#3 (permalink)  
قديم 23-02-2016, 10:32 AM
عضو جديد

lilmh15 يستحق التميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Faisal Ali مشاهدة المشاركة
ممكن ترسل رابط التقديم ؟
للأسف أخي انتها وقت التقديم للبرنامج بس البنك كل 6 اشهر يفتح تقديم جديد تقدر تتابعهم على هذا الرابط

http://www.gib.com/career/search-jobs

بالتوفيق
  #4 (permalink)  
قديم 24-02-2016, 02:28 PM
عضو جديد

BinShuol يستحق التميز

السلام عليكم ,

أشكرك lilmh15 على طرح الموضوع , وانا واحد من الي اختبروا وان شاء الله النتائج تطلع طيبه.
ممكن اعرف في اي يوم هم رسلو لك ايميل الاختبار انا يوم Jan 31 وكان اخر يوم اختبر "13-02-2016" وبعدين رسلو ايميل ان البرنامج يبداء في June شهر 6 " the GIB Young Professional Development Programme, which is due to start in June 2016. This is the chance to join a challenging, "انت كيف وصلك انه في March .

#5 (permalink)  
قديم 25-02-2016, 01:52 AM
عضو جديد

lilmh15 يستحق التميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BinShuol مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ,

أشكرك lilmh15 على طرح الموضوع , وانا واحد من الي اختبروا وان شاء الله النتائج تطلع طيبه.
ممكن اعرف في اي يوم هم رسلو لك ايميل الاختبار انا يوم Jan 31 وكان اخر يوم اختبر "13-02-2016" وبعدين رسلو ايميل ان البرنامج يبداء في June شهر 6 " the GIB Young Professional Development Programme, which is due to start in June 2016. This is the chance to join a challenging, "انت كيف وصلك انه في March .

وعليكم السلام العفو أخي BinShuol انا وصلني الأختبار في 1/2/2016 وكان آخر يوم اختبار 13/2/2016 بنسبة الى وقت بداية البرنامج مكتوب في موقعهم ان البرنامج يبدأ خلال شهر March وانهم راح يبدأو في اجرائات قبول المتقدمين بداية 2016

زي الموضح بالأحمر في أعلان البرنامج من موقعهم

Job Description

GIB Young Professional Development Programme - (150000LD)
Description

If you have the ambition, we have the opportunity.

Fresh after successfully completing the hiring of candidates for our November intake of the GIB Young Professional Development Programme, we are looking for the next crop of talented individuals to be the future leaders and influencers in finance and want you to apply!

The programme will kick start in March and we will be undergoing assessments early in 2016.

The young professionals’ development programme at GIB pr***des university graduates with a truly unique and exciting development opportunity to really get your career m***ng from the start.

The first thing that makes us different is the ambition in our growth. We are growing rapidly across all our business areas and across the GCC. Our retail business offers a truly innovative customer experience in Saudi, and we are also growing our Treasury, Investment banking and Wholesale banking businesses across the region. This means that you will join a bank with a uniquely exciting and dynamic environment where everybody has to make a contribution to ensure we are successful.

On top of this there is the personal growth opportunity that comes with the programme. Joining on a permanent contract you will get two years of focused development, which will push you, inspire you and give you every chance to show us the talents you possess, and the value you can add to our business. The first year will be spent on business rotations, as you gain a comprehensive introduction to financial services, through a mixture of on the job training, formal classroom based courses and online learning. In your second year you will continue to receive first class development in your chosen business area, where you will develop the technical depth you require. As this end of these two intense years you will have a great platform for a career as a leader in banking.

We know that we offer a great programme, and we also ask for a lot as well. We will expect you to contribute from the start and bring fresh thinking and drive to the business. We want people to join us to work as part of the team and bring an innovative approach. Above all we want people who are determined to succeed.

Qualifications

For this exciting opportunity, we will only accept applications from graduates that match a certain set of criteria.

- - Saudi National

- - Minimum Degree (open to all subjects from Banking, Business, Finance, Engineering, HR, IT, Computer Studies)

- - Minimum GPA of 2.5/4 or 3/5

- Able to start work from March 2016

If you have the ambition to make the most of this opportunity the click on the link below to take the first step on the way to an exciting and challenging career with GIB.

Primary Location: SAUDI ARABIA
Job: Human Resources
Organization: GIB-Board of Directors
Schedule: Regular
Shift: Standard
Job Type: Full-time
: Day Job
Travel: No
Posting Date: Dec 14, 2015

التعديل الأخير تم بواسطة lilmh15 ; 25-02-2016 الساعة 01:56 AM
  #6 (permalink)  
قديم 25-02-2016, 03:41 AM
عضو جديد

BinShuol يستحق التميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lilmh15 مشاهدة المشاركة
وعليكم السلام العفو أخي BinShuol انا وصلني الأختبار في 1/2/2016 وكان آخر يوم اختبار 13/2/2016 بنسبة الى وقت بداية البرنامج مكتوب في موقعهم ان البرنامج يبدأ خلال شهر March وانهم راح يبدأو في اجرائات قبول المتقدمين بداية 2016

Posting Date: Dec 14, 2015
صح هذي المعلومات الي في موقعهم وقت التقديم على البرنامج بس في الايميل لو تتأكد اذا مكتوب بداية شهر June عشان كذا سألتك انا الايميل الي جاني مكتوب فيه June

وان شاء الله نتوفق في البرنامج واتشرف بمعرفتك
  #7 (permalink)  
قديم 25-02-2016, 03:28 PM
عضو جديد

lilmh15 يستحق التميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BinShuol مشاهدة المشاركة
صح هذي المعلومات الي في موقعهم وقت التقديم على البرنامج بس في الايميل لو تتأكد اذا مكتوب بداية شهر June عشان كذا سألتك انا الايميل الي جاني مكتوب فيه June

وان شاء الله نتوفق في البرنامج واتشرف بمعرفتك
انا من بعد إيميل الإختبار ما وصلني شي لكن خليت موظف في البنك يستفسر لي متى نتائج المتقدمين قالو له إن شاء الله خلال الأسبوع هذا او الأسبوع القادم

والله يوفق الجميع إن شاء الله
  #8 (permalink)  
قديم 29-02-2016, 02:50 AM
عضو جديد

Optimistic يستحق التميز

وعليكم السلام
اول ايميل وصلني كان الديدلاين للاختبار 13 وبعدة وصلني ايميل ثاني بتمديد الفترة ليوم 15 وبعد ما اختبرت ماوصلني منهم شي ابد للأن وان شاء الله خير

#9 (permalink)  
قديم 03-03-2016, 01:10 AM
الصورة الرمزية ميمي أفندم
عضو جديد

ميمي أفندم يستحق التميز

مرحبا،

أنا من المتقدمات للبرنامج، و سويت الاسسمنت اون لاين من فتره ..

واليوم أرسلوا لي إيميل لتسجيل مقابلة فيديو والديد لاين حقها يوم 13 مارس ..

فيه أحد معي؟

#10 (permalink)  
قديم 03-03-2016, 04:28 AM
عضو جديد

جزء مفقود يستحق التميز

السلام عليكم

انا كمان ارسلوا لي ايميل للانتر فيو واخر شيء 13 مارس

التعديل الأخير تم بواسطة جزء مفقود ; 03-03-2016 الساعة 04:30 AM
أضف رد

(( لا تنسى ذكر الله ))

مواضيع ذات صله إستفسارات ونتائج وظائف القطاع الخاص